Vilkår & Betingelser

KØB trin-for-trin

  1. Find den ønskede vare
  2. Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet "føj til kurv"
  3. Du kan herefter fortsætte din søgning, hvis du ønsker at handle mere
  4. Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette ved at markere i boksen "Fjern" eller rette i boksen med antal varer, "Antal". Herefter kan du trykke "Opdater kurv", for at se den nye pris
  5. Herefter går du til kassen ved at trykke på "Gå til kassen"
  6. Du vil herefter modtage en e-mail, der godkender dit køb og din betaling, afsendelse af produktet samt afsluttet handel

 

Betaling

Skincom.dk modtager via bankoverførelse og MobilePay fra Danske Bank.

Kontonummer og MobilePay nummer oplyses ved bestilling og fremgår af din faktura, som sendes til dig på mail så snart du har bestilt.

Der tages forbehold for trykfejl, forkerte billeder og ændringer i sortimentet.

 

Levering

Skincom.dk sørger for levering med Post Danmark. Der vil typisk gå 3-5 arbejdsdage, før du modtager varen.

For køb over kr. 950,- er fragten inkluderet. For køb under kr. 950,- påløber kr. 75,- til fragt.

Kontroller venligst varerne ved modtagelse. Skincom.dk kan ikke gøres ansvarlig for transportskader efter modtagelsen.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

 

Reklamationsret

Skincom.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Dette omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, der direkte eller indirekte er opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Skincom.dk inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Skincom.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

 

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Skincom.dk
v/Furbo-CO one2consult ApS
Porcelænshaven 5A 3. mf.
2000 Frederiksberg

Mail info@skincom.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer til den bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

 

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Skincom.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer til din bankkonto.

 

Fortrydelsesret

Som kunde kan du melde din fortrydelse inden 14 dage efter modtagelsen af din vare. Kopi af faktura anbefales medsendt ved returneringen. Ved returnering af varer betaler kunden selv fragtomkostningerne herunder omkostningerne afholdt af Skincom.dk ved fremsendelse af varen.

Returnering af varen skal ske til:

Skincom.dk
v/Furbo-CO one2consult ApS
Porcelænshaven 5A 3. mf.
2000 Frederiksberg

NB. Der vil ikke blive opkrævet yderligere gebyr ved returnering af varen.

 

Persondatapolitik

Ingen personlige oplysninger, der registreres hos Skincom.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Skincom.dk.

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er en godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket.